vrijdag 27 maart 2015

Like, deel en win

( De lopende challenge staat recht bovenaan in de zijbalk )

Hoi Egel Fans,

Op Facebook hebben wij een leuke deel en win actie 
lopen momenteel, en je kunt de nieuwste mal van
Leane winnen.

De moeite waard toch om onze pagina te liken en het
bericht te delen..?

Zo ben je ook meteen volger van onze Facebook groep
en mis je niks van het laatste nieuws en speciale acties.

https://www.facebook.com/pages/De-Egel/508512665893804


Wellicht hebben jullie het al gezien,
maar wij hebben een nieuwe webwinkel.
Hierdoor hebben wij het drukker dan normaal,
bestellingen kunnen hierdoor iets later verzonden worden.
Hopelijk uw begrip hiervoor.


Woensdag zijn wij er weer met een nieuwe Challenge !

Groetjes van Team De Egel


6 opmerkingen:

  1. Net jullie bestelling binnen gekregen,toppie zo snel weer en bedankt voor de leuke extraatjes!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk...ik ga meteen eens kijken op Facebook. Wist niet dat jullie een FB pagina hadden.
    Groetjes, Marianne MW

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het bericht geliked en gedeeld. Dit is weer een super leuke candy.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb al tijden een account, log automatisch in, ook op de nieuwe website. Dus.... geen kortingscode?
    De facebook-site heb ik ook al een tijd geleden geliked!
    Geen idee hoe ik nog een korting moet krijgen. Ik bestel maar gewoon, wel zo makkelijk.
    groetjes
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben al sinds ik kaarten maak grote fan van jullie, zal dan ook iedereen adviseren bij jullie te bestellen. Nog nooit problemen met jullie gehad, en altijd alles netjes en snel ontvangen!
    Ik zou zeggen ga zo door..!!
    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/